Gekås-Ullared_800x500.jpg


Boljši prodajni rezultati zaradi boljše izkušnje v toaletnih prostorih

Urejenost toaletnih prostorov vpliva na uspešnost prodaje. Tork PeakServe sistem vam omogoča, da ustvarite najboljšo izkušnjo za kupce, ki povečuje njihovo zadovoljstvo, zaradi česar potrošijo več. Po drugi strani pa sistem zmanjšuje stres in frustracijo čistilnega osebja. Preberite, kako Tork PeakServe® sistem pomaga ekipi Gekås Ullared pri vzdrževanju toaletnih prostorov na vrhunskem nivoju, čeprav jih vsak dan obišče 5000 kupcev.


Umetnost zagotavljanja papirnatih brisač za pet milijonov obiskovalcev

Vsaka država ima svojo najbolj priljubljeno turistično atrakcijo. Francija ima Louvre. Italija ima baziliko Sv. Petra. Švedska ima trgovino v gozdovih Halland. S skoraj petimi milijoni obiskovalcev letno je bil Gekås v Ullaredu očitna izbira pilotne študije novega in inovativnega Tork PeakServe® sistema ročnih brisač.

 

Trgovina, ki je začela poslovati leta 1967 v pritličju vile, je zdaj veleblagovnica v velikosti petih nogometnih igrišč. Leta 2016 je v iskanju ugodne ponudbe trgovino obiskalo 4,8 milijona ljudi. Povprečni kupec v trgovini porabi 4 ure in 43 minut. V tem času jih večina večkrat obišče enega od 115 toaletnih prostorov. 

 

»Trenutno imamo 35-40 ljudi, ki čistijo v Gekås, pa vendar je včasih lahko zelo stresno,« pravi Ulrika Kerttu, vodja enote iz podjetja Sodexo, ki upravlja čiščenje pri Gekås. »Vsak toaletni prostor je očiščen najmanj trikrat dnevno, nekateri pa občutno večkrat. Pa vendar je skoraj nemogoče sproti polniti ročne brisače, saj je strank tako veliko, da morajo čistilci čakati v vrsti, da lahko čistijo. Papirnatih brisač ne sme zmanjkati in to ustvarja veliko stresa pri našem osebju.«


Testiranje Tork PeakServe sistema

Decembra 2016 so sedem Tork Xpress® Multifold podajalnikov papirnatih brisač zamenjali z novim neprekinjenim Tork PeakServe® Continuous® sistemom ročnih brisač.


»Odločili smo se, da jih namestimo v toaletne prostore restavracije,« pravi Ulrika Kerttu. »Vedno so izjemno zasedeni in na tej lokaciji smo lahko izvedli test pri absolutno največji obremenjenosti.« 


Po skoraj polletnem testu je novi sistem dobil absolutno najvišje ocene. »Naravnost čudoviti so! To je natančno to, kar smo potrebovali.« 


Povsem nov Tork PeakServe sistem ročnih brisač je sestavljen iz čisto nove vrste papirnatih brisač. Je izjemno zmogljiv z edinstveno hitrim in nemotenim podajanjem. Nove brisače so stisnjene, tako da podajalnik vsebuje do 250 odstotkov več brisač kot trenutni sistemi podajanja ročnih brisač.


»To je velika prednost. Definitivno nam ni potrebno tako pogosto dopolnjevati brisač. Dejstvo, da so brisače stisnjene, ne pomeni le tega, da ima vsak podajalnik več kot 100 brisač, brisače zavzemajo tudi občutno manj prostora v skladišču ter na vozičkih za čiščenje«, pravi Ulrika Kerttu.


Hitro ponovno polnjenje

Tork PeakServe sistem prepolovi čas polnjenja in se ga lahko kadarkoli napolni. Zavoje se vstavi od spodaj, medtem ko se brisače jemlje od zgoraj, kar poenostavi postopek, ki zahteva kar najmanjšo potezno silo.

 

Pomembno za zadovoljstvo strank 

Nedavna raziskava* je pokazala, da so umazani in prenapolnjeni toaletni prostori glavni razlog, ki zmoti goste na zbirališčih, kjer se nahaja veliko ljudi. Skupno je kar 71 odstotkov gostov že imelo negativno izkušnjo s toaletnimi prostori, ko so obiskali zelo obiskane lokacije. To lahko vpliva na posel, saj kar dva od petih obiskovalcev s slabo izkušnjo o tem poročata svojim prijateljem. Håkan Pettersson, prodajni predstavnik pri Ahnviks, ki trenutno dobavlja higienske pripomočke za Gekås, komaj čaka na začetek uporabe Tork PeakServe sistema. »Tork PeakServe ponuja nekaj, kar prej še ni obstajalo in v tem vidimo velik potencial. Zdaj, ko smo videli koristi v realnem življenju, je jasno, da sistem zadovolji lokacije z velikim pretokom obiskovalcev. Komaj čakamo, da bomo sistem vključili v našo verigo.«
 
*Na osnovi raziskave IPSOS, izvedene na 3000 ljudeh v ZDA, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, na Poljskem in Švedskem, ki so obiskali znamenitost v preteklih 9 mesecih.