Uni-of-Maryland_800x500.jpg  

Izobraževanje v prijetnem okolju

Ročne brisače, ki so ves čas na razpolago za zagotavljanje ustrezne higiene rok, pomagajo ustvarjati pozitivno izkušnjo v toaletnih prostorih in dokazujejo, da šola skrbi za dobro počutje študentov in zaposlenih na fakulteti. Tork PeakServe sistem omogoča razpoložljivost ročnih brisač 24/7, kar uporabnikom zagotavlja ustrezno higieno rok in posledično pomeni manj tveganja za prenos okužb in bolniško odsotnost. Preberite, kako Tork PeakServe sistem pomaga osebju pri dokaj zahtevnem vzdrževanju kampusa univerze v Marylandu, ki ga sestavlja 96 akademskih zgradb in 13 atletskih objektov.


Tork PeakServe odpira novo poglavje vzdrževanja stavb

Delovno območje ekipe za vzdrževanje na Univerzi v Marylandu, College Park, obsega več kot 55 hektarov, ki zajema 96 akademskih zgradb in 13 atletskih objektov. Univerza, ustanovljena leta 1856, je zdaj dom za več kot 41.000 študentov in skoraj 5000 uslužbencev. Objekti morajo biti v odličnem stanju, da izpolnjujejo zahteve nenehno rastočega kampusa. Kot dom za atletske ekipe Maryland Terrapins s 13 atletskimi objekti gostijo športne dogodke in služijo potrebam kampusa. Zaradi raznolikosti zgradb in potreb so na univerzi v Marylandu iskali učinkovit sistem in rešitev, ki bi bila primerna tako za akademske zgradbe kot za nogometni stadion. S pomočjo Tork PeakServe® sistema so lahko povečali čistost svojih toaletnih prostorov in zmanjšali količino storitev, ki jih mora opravljati njihovo osebje.


Manj preverjanj, manj težav

Med nogometno tekmo lahko univerza gosti do 54.000 obiskovalcev, kar ustvarja velik pritisk na toaletne prostore. Thomas Saunders, upravnik atletskih objektov, je povedal, da je imela vzdrževalna ekipa pred Tork PeakServe sistemom vrsto težav pri zagotavljanju pozitivne izkušnje gostov s toaletnimi prostori. »Pred vsako tekmo smo se morali odločiti, da bodisi tvegamo, da papirja v podajalnikih zmanjka sredi tekme, bodisi da zamenjamo le delno porabljene role s polnimi, kar za seboj potegne dodatne odpadke in stroške. Ko so se podajalniki izpraznili med tekmami, so bili gostje frustrirani, saj so nastajale vrste in se je čas pomikanja skozi toaletne prostore povečal,« pravi Saunders. 


Tork PeakServe sistem je ekipi pomagal zmanjšati količino odpadkov, ne da bi bila ogrožena izkušnja gostov. Namesto tega so izkušnjo gostov izboljšali tako, da so zmanjšali pogostost pomanjkanja papirja s tem, da je osebje vsak podajalnik napolnilo pred dogodkom, ne da bi morali zato zavreči izdelek iz podajalnika. »Možnost polnjenja podajalnika v katerem koli trenutku je bila za ekipo resnična zmaga, saj tako skoraj ni bilo mogoče, da bi brisač zmanjkalo med samim dogodkom,« pravi Saunders.


Dvojna zmaga za osebje

»Ena od ovir pri vsaki večji spremembi je pridobiti podporo vzdrževalnega osebja, ki z izdelki dela vsak dan,« nam je zaupal Saunders. Pri osebju z več kot 165 vzdrževalci sta bila prehod in iskanje sistema, ki bi bil primeren za vse, velik zalogaj. Bob Pils, pomočnik direktorja za upravljanje stavb poroča, da je Tork PeakServe sistem zaradi enostavnosti uporabe podprla večina vzdrževalnega osebja. »Naše vzdrževalno osebje je zelo dobro sprejelo delo s Tork PeakServe sistemom. Ekipa je ugotovila, da lahko v novem pakiranju po poslopju prevaža več polnil sočasno in da se morajo manj sklanjati, da bi pobirali smeti po tleh, ker s PeakServe sistemom ni ostankov,« je povedal Pils. Zaradi vsega naštetega je ekipa poročala, da ima pri delu manj težav in da so opazili prihranek časa, zaradi česar so se poleg čiščenja lahko posvetili tudi drugim nalogam.


»Naš cilj je zagotoviti, da ima vsak študent, član fakultete in obiskovalec najboljšo možno izkušnjo, ko je v kampusu, in toaletni prostori so del te izkušnje. Tork PeakServe sistem nam na svoj način pomaga izboljšati njihovo izkušnjo, nas pa ne skrbi zaradi pomanjkanja brisač v toaletnih prostorih, njihove čistoče in mnogih drugih težav s podajalniki brisač,« je povedal Pils. »To je korak v pravo smer za naše vzdrževalno osebje.«