Ženske med umivanjem in brisanjem rok v toaletnih prostorih

Kako zagotoviti odlično potniško izkušnjo na letališčih

Upravitelji letališč morajo izpolniti pričakovanja potnikov in zagotoviti kakovost pri vseh njihovih stikih. V spodnjih člankih lahko preberete več o potniški izkušnji na letališčih.
 
Letališča so več kot le potniški terminali. Večinoma gre za kompleksna, večfunkcijska potovalna središča s široko ponudbo storitev, ki prispevajo k skupnemu prihodku posameznega letališča. ASQ (Airport Service Quality) je vodilni program, ki meri zadovoljstvo strank s kakovostjo letaliških storitev in izvaja njihove primerjalne analize. Študije, izvedene v okviru tega programa, kažejo na neposredno povezavo med zadovoljstvom strank in prihodki.*
 
Upravitelji številnih letališč se ne osredotočajo več na tradicionalno upravljanje objektov, temveč prvenstveno na upravljanje izkušenj. V čem je razlika? Cilj upravljanja izkušenj je izpolnjevanje pričakovanj potnikov in zagotavljanje kakovosti ob vsakem stiku. Obisk letališča predstavlja pomemben del celotne potovalne izkušnje, zaradi česar sta pomembni vsaka interakcija in vsaka stična točka.
 
Na zadovoljstvo potnikov vplivata (morebiti bolj kot kadar koli doslej) higiena in čistoča terminalov ter toaletnih prostorov. V smislu vzdrževanja to pomeni zagotavljanje dosledno visoke ravni čiščenja in higiene ter preprečevanje pritožb. Ker so potrebe po večji delovni učinkovitosti vse večje, raste tudi zanimanje za rešitve, ki omogočajo prihranek časa, preprečujejo pomanjkanje papirja in mila, zagotavljajo red in proizvajajo manj odpadnega materiala. Obenem letališča zahtevajo vse bolj optimizirane delovne postopke, ki jih omogočajo podatki v realnem času in tehnologija. 
 

tork_easycube_cleaner_800x500.jpg

Kako je mogoče s podatkovno vodenim čiščenjem izboljšati potniško izkušnjo na letališčih

 
Toaletne prostore na letališčih vsako leto obišče več milijonov potnikov. Ponudniki storitev upravljanja objektov morajo biti danes kos vse večjim izzivom glede kakovosti in higiene, da ohranijo rezultate ASQ, pri tem pa zagotavljati ravnotežje med proračunom in trajnostnimi cilji. Kljub spremenljivemu pretoku obiskovalcev in intenzivnemu prometu vsak potnik pričakuje čiste toaletne prostore, opremljene s toaletnim papirjem, papirnatimi brisačami in milom.
 
Proaktivni pristop 
S podatkovno vodenim čiščenjem lahko člani čistilnega osebja in njihovi vodje podatke o čistilnih zahtevah prejemajo v realnem času. Tako čistilne ekipe očistijo kar je potrebno, kadar in kjer je potrebno ter ustrezno prilagodijo potek dela. Več časa lahko na primer posvetijo boljši kakovosti čiščenja in višjim higienskim standardom, vključno s higienskimi protokoli, ki jih zahtevajo potniki. Dejansko podatki obstoječih strank kažejo, da so s prehodom na podatkovno vodeno čiščenje prihranili do 20 % ur čiščenja****. Poleg tega so kljub spreminjajoči se obremenjenosti toaletnih prostorov, ki je neizogibna na potniških terminalih, lahko zagotovili, da so bili podajalniki založeni 99 % časa*****. Dodatna prednost je, da lahko vodje pridobljene podatke analizirajo in z njihovo pomočjo izboljšajo postopke čiščenja, načrtovanje, nabavo in logistiko v prihodnje. 
 
Večja kakovost in manj pritožb
Podatkovno vodeno čiščenje članom čistilnega osebja omogoča zagotavljanje večje kakovosti čiščenja z manj truda, je bolj racionalno in manj stresno. Zaposleni sproti spremljajo čistilne zahteve in bolje opravljajo svoje delo. Na ta način je mogoče preprečiti morebitne pritožbe in zagotoviti pozitivno in trajnostno potniško izkušnjo – prazni podajalniki in neurejeni toaletni prostori tako postanejo preteklost. Pokazalo se je, da je s takim proaktivnim pristopom k čiščenju mogoče doseči do 30 % večje zadovoljstvo strank******. 
 
Zdaj je čas za prehod na digitalno.

Podatkovno vodeno čiščenje

Podatki o čistilnih zahtevah v realnem času omogočajo drastično izboljšanje čiščenja na tri pomembne načine:

Priporočeni izdelki

Reference


*https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

**https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

***V primerjavi z najdaljšo konkurenčno brisačo v roli v Evropi in Severni Ameriki

****Na podlagi dokumentiranih rezultatov, ki so jih zabeležile tri stranke pred uvedbo Tork Vision Cleaning sistema in po njej. 

*****Merjeno na skoraj 13.000 povezanih podajalnikih med junijem in decembrom 2019 na podlagi skupnega časa na mesec, ko je bil podajalnik prazen. 

******Izmerjeno zadovoljstvo obiskovalcev v dveh toaletnih prostorih s Tork Vision Cleaning sistemom in v dveh tradicionalno vzdrževanih in opremljenih toaletnih prostorih na razstavi ISSA/Interclean maja 2016. 


Opomba: Tork Vision Cleaning sistem je bil prej znan pod imenom Tork EasyCube® sistem.