50 let blagovne znamke Tork

Zgodovina blagovne znamke Tork – ponosna zgodovina inovacij

Vse od ustanovitve blagovne znamke Tork leta 1968 smo inovatorji. Danes ponujamo sisteme, kot so Tork toaletni papir brez tulca, kar zmanjša embalažo za 98 %, in Tork Xpressnap®, ki zmanjša porabo papirnatih serviet za najmanj 25 %. Na številnih tržiščih ponujamo visokotehnološke rešitve, kot so Tork EasyCube®, sistem podatkovno vodenega čiščenja, in pomagamo našim partnerjem pri recikliranju in krožnosti z zapiranjem zanke s Tork PaperCircle® storitvijo.

Od vodilnega podjetja do oblikovalca trga

Kot uveljavljena blagovna znamka še naprej utrjujemo našo ponudbo z edinstvenimi inovacijami in še povečujemo naš prispevek k trajnostni družbi. V nadaljevanju preberite več o naših novih izdelkih in dejavnostih skozi čas
 
From global.png 
 
2018
Leta 2018 smo praznovali 50. obletnico delovanja. V tesnem sodelovanju z našimi partnerji smo zrasli v globalno vodilno podjetje na področju profesionalne higiene. Zdaj smo pripravljeni na oblikovanje prihodnosti profesionalne higiene.
 
2017
Predstavitev Tork PeakServe® sistema. Prva večja inovacija na tržišču izdelkov za sušenje rok v zadnjih desetletjih omogoča večji pretok v umivalnicah v prostorih z veliko obiskovalci. 
 
 
Predstavitev Tork PaperCircle® storitve Prva storitev za reciklažo uporabljenih papirnatih brisač za roke na svetu
 
 
2014
Predstavitev Tork EasyCube® programske opreme. Povezani podajalniki čistilcem in upravnikom objektov zagotavljajo informacije o tem, kdaj in kje je potrebno polnjenje in čiščenje, kar povsem spreminja logiko čiščenja.  
Več informacij o Tork EasyCube programski opremi
 
 
2010
Predstavitev nove linije Tork Performance podajalnikov. Prva serija podajalnikov za papirnate brisače in čistilne krpe, ki delavcem pomaga ohranjati profesionalno urejeno in organizirano delovno okolje.
 
2009
Predstavitev novosti – Tork Easy Handling®. Ergonomski sistem pakiranja, ki poenostavlja odpiranje, transport in odlaganje ter postavlja novi industrijski standard.
 
2000.png 
 

Globalna ponudba za vse segmente

Z novimi funkcijami postavljamo višje standarde za podajalnike in povečujemo prodajo na globalnih tržiščih. To je desetletje, ko smo postali vodilno podjetje na svetu.
 
2007
Predstavitev nove linije Tork Performance podajalnikov. Prva serija podajalnikov za papirnate brisače in čistilne krpe, ki delavcem pomaga ohranjati profesionalno urejeno in organizirano delovno okolje.
 
2003
Predstavitev Tork Xpressnap® sistema v Severni Ameriki. Ta povsem spreminja način podajanja papirnatih serviet, saj zajamčeno zmanjša količino porabe za 25 %.
 
2002
Predstavitev QuickDry funkcije. S tehniko TAD (Through Air-Dried) si lahko uporabniki z mehkejšim izdelkom hitreje posušijo roke. 
 
1990.png 

Razvoj vodilne blagovne znamke

Utrjujemo naš status vodilne blagovne znamke ter širimo in dodajamo inovacije, ki postavljajo nov standard profesionalne higiene.
 
1995
Mölnlycke prevzame PWA in štiri blagovne znamke: Apura, Hotel Exclusive, MAP in Amandi. Za nalogo si postavi, da bo Tork postala vodilna blagovna znamka na področju profesionalne higiene.
 
1993
Uvedba linije kovinskih podajalnikov, ki izpolnjujejo potrebe najbolj zahtevnih okolij.
 
1992
Tork je eden prvih proizvajalcev papirnatih robčkov, ki v postopku raziskav in razvoja upošteva oceno življenjskega cikla.
 
1995
Predstavitev linije Box 90 podajalnikov, ki jo je oblikoval znan avtomobilski oblikovalec Giorgetto Giugiaro.
 
1980.png 

Sistemi, ki prinašajo spremembe

Z novimi rešitvami vstopamo v nove arene in na nova tržišča po svetu. 
 
1987
Z novimi rešitvami vstopamo v nove arene in na nova tržišča po svetu. 
 
1986
Mölnlycke kupi mlin Edet Bruk in kot prvi začne uporabljati recikliran papir za izdelke za enkratno uporabo v profesionalni higieni.
 
1980
Tork vstopi na ameriško tržišče, švedski težkokategorni boksar Ingemar »Ingo« Johansson pa sodeluje v kampanji ter prispeva k prepoznavnosti blagovne znamke.
 
1980–1990
Predstavitev linije Box 80 podajalnikov. Prvič na tržišču popolna linija podajalnikov v različnih barvah. Podajalniki so izdelani iz prozorne plastike, kar olajša pregled nad ponovnim polnjenjem.
 
1979
Tork vstopi v umivalnice s popolnim sistemom za umivanje rok: S-Box podajalnik in linija mil za različne potrebe, npr. »izjemno nežno«, »za trdovratno umazanijo« in »za lase in telo«.
 
1970.png 
 

Zgodovina inovacij

Zgodba blagovne znamke Tork se začne leta 1968 s čistilnimi robčki »All-Tork«. »Torka« v švedščini pomeni pobrisati, obrisati. 
 
1975
Skupina SCA prevzame Mölnlycke, vendar ohrani ime Mölnlycke in začne sodelovati na področju proizvodnih tehnik, raziskav in razvoja ter tehnologije vlaken.
 
1973
Predstavitev M-Box podajalnika s sistemom centralnega podajanja brez tulca. Več desetletij zapored bo to najbolj uporabljan podajalnik na področju profesionalne higiene.
 
1968
Predstavitev All-Tork čistilnega robčka, prvega čistilnega robčka za enkratno uporabo, ki bo nadomestil krpe. To je začetek našega potovanja inovacij, ki vedno znova postavljajo nove standarde na tržišču profesionalne higiene.