Gostje na prizoriščih z visokim obiskom imajo pogosto zahteve, ki so velik izziv za operativne upravnike. K težavnosti naloge prispevata tudi visok in spremenljiv obisk na velikem območju ter negotovost glede učinkovite uporabe delovnih virov, kar lahko vodi v prekomerno ali nezadostno čiščenje. Zato je ključnega pomena, da z viri upravljate učinkovito in trajnostno, hkrati pa vselej zagotavljate visoko raven kakovosti.
Toaletni prostori so najbolj obiskani deli rekreacijskih objektov. Stranke jih pogosto obiščejo še pred začetkom dneva. Če toaletni prostori niso čisti in urejeni, gostje najverjetneje ne bodo želeli ostati dlje časa. Umazani in prenatrpani toaletni prostori so obenem najbolj moteč element, ki ga izpostavljajo gostje prizorišč z visokim obiskom. Več kot 70 % gostov ima slabo izkušnjo s toaletnimi prostori, dva od petih pa sta se glede njih pritožila prijateljem.* Negativni vtisi in komentarji se lahko objavijo v spletu, kjer dosežejo veliko ljudi in škodijo vašemu ugledu. Ena sama slaba ocena lahko negativno vpliva na podobo podjetja. Po drugi strani pa so lahko čisti toaletni prostori učinkovit način za izboljšanje uporabniške izkušnje.
Cilj je ustvarjati izkušnje gostov, ki so nepozabne, zadovoljive, higienske in brezhibno izvedene. Če želite izpolniti te zahteve, morate biti korak pred konkurenco in vedeti, kaj potrebujete, kdaj in kje. Stalno vzdrževanje kakovosti in čistoče je velik izziv. Na srečo obstajajo rešitve in izdelki, ki vam bodo pomagali proaktivno upravljati izkušnje vaših gostov in izboljšati zadovoljstvo strank. Funkcionalne visokozmogljive rešitve v kombinaciji s podatkovno vodenim čiščenjem omogočajo učinkovitejši način dela. Predvsem pa zagotavljajo stalno visokokakovostno čiščenje, s katerim se lahko izognete pritožbam.
Ali želite izvedeti več o načinu, na katerega lahko bolje izkoristite svoje vire in svojim strankam zagotovite brezhibno izkušnjo? Več o tem.