Guests’ expectations of their visits to a recreation site, such as a sports arena or an amusement park, put high demands on facility management. Below you can read about the impact of cleanliness and hygiene on the customer experience in these high-traffic venues. And about how you can ensure high cleaning quality and deliver on the new hygiene expectations by improving efficiency through the use of data-driven cleaning.
High traffic venues often equal high demands by guests, which challenge you as an operational manager. High and fluctuating traffic in spread-out areas further adds to this challenge as well as not knowing if operational resources are used in the most efficient way, which can result in over- or under-cleaning. Therefore, it’s essential that you can manage your cleaning resources efficiently and sustainably, while at the same time making sure that quality is always kept at a high level.
Cleaning quality and profitability
Restrooms get more visits than any other part at a recreational facility. Customers often go there before they start their day. If the restrooms aren’t clean and tidy, guests aren’t as likely to want to stay as long. Dirty and overcrowded restrooms are also the number one issue bothering guests at high-traffic venues*.
Deliver on customer experience
Over 70% of guests have had a bad restroom experience, and two in five of those complained about it to friends*. Negative impressions and comments can be published online with exponential reach and damaging potential. One bad review can have a negative impact on a company’s reputation. On the other hand, high cleaning standards can be an effective way to deliver on customer experience and gain good reviews.
Avoid complaints
The aim is a guest experience that is memorable, satisfactory, hygienic, and seamlessly executed. To deliver on these demands you need to be one step ahead and know what is needed, when and where. Maintaining quality and cleanliness at all times is a big challenge. Fortunately, there are solutions and products that will help you proactively manage your guest experience and improve customer satisfaction. Functional, high-capacity solutions in combination with data-driven cleaning enable a more efficient way of working. Data-driven cleaning also facilitates consistently high-quality cleaning which helps you avoid complaints.
V vlogi operativnega upravnika se od vas pričakuje, da boste vselej zagotavljali visoko kakovost in skrbeli, da se bodo vaši gostje počutili varno. A če se število obiskovalcev stalno spreminja, razporejanje osebja na mesta, ki potrebujejo največ pozornosti, ni preprosta naloga. Če želite ohraniti nadzor in uspešno upravljati pretok skozi toaletne prostore, za optimizacijo virov potrebujete popoln pregled stanja in potreb dela.
Večja motivacija osebja
Čistilno osebje v zabaviščnem parku pogosto sestavljajo mladi sezonski delavci, pri čemer je ena od naših strank dejala, da so »z novim sistemom člani čistilne ekipe postali bolj neodvisni in motivirani. Naši ‘umetniki‘, kot imenujemo člane našega čistilnega osebja, so mladi in obožujejo tehnologijo.« Ko čistilno osebje opolnomočite z digitalnimi rešitvami, lahko svoje delo opravljajo kadar in kjer je potrebno, optimizirajo vire ter izboljšajo delovno učinkovitost. Z digitalnimi rešitvami rešujejo težave, še preden prerasejo v pritožbe, in zagotovijo visoko kakovost čiščenja. S tem dobijo čistilci bolj pomembno in dinamično vlogo pri izboljšanju izkušnje obiskovalcev ter ustvarjanju varnega okolja.
Izboljšajte kakovost in delovno učinkovitost
Veliko naprednih podjetij je izbralo nadgradnjo na Tork Vision Cleaning sistem – vodilno svetovno rešitev za upravljanje objektov s podatkovno vodenim čiščenjem. Gre za revolucionarno inovacijo, ki osebju v zabaviščnih parkih in znamenitostih pomaga zagotavljati čistočo, da lahko družine v njih uživajo še dlje. To je več kot le nova tehnologija ali način boljšega upravljanja sanitarnih zalog – to je povsem nova logika za čiščenje.
Izpolnite najnovejše higienske zahteve
Pokazalo se je, da podatkovno vodeno čiščenje prihrani 20 % ur čiščenja***** – čas, ki ga osebje lahko nameni ključnim opravilom za zagotavljanje najnovejših higienskih zahtev. Tork Vision Cleaning sistem zaradi manjše količine odpadnega materiala prispeva tudi k trajnosti. Ker podatkovno vodeno čiščenje pomaga zagotavljati, da so podajalniki založeni 99 % časa**, omogočite razpoložljivost higienskih izdelkov prav vsem obiskovalcem.
Reference
*Na osnovi raziskave IPSOS med 3.000 ljudmi v ZDA, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, na Poljskem in Švedskem, ki so bili v zadnjih devetih mesecih na zelo obiskanem prizorišču.
**Merjeno na skoraj 13.000 povezanih podajalnikih med junijem in decembrom 2019, na podlagi skupnega časa na mesec, ko je bil podajalnik prazen.
***Na podlagi povratnih informacij strank glede preverjanj podajalnikov v obdobju 6 mesecev pred namestitvijo Tork Vision Cleaning sistema in po njej (med junijem in decembrom 2019). Merjeno na 16 lokacijah, priključenih na Tork Vision Cleaning sistem, pri čemer vsako preverjanje podajalnika traja približno 20 sekund.
****Izmerjeno zadovoljstvo obiskovalcev v dveh toaletnih prostorih s Tork Vision Cleaning sistemom in v dveh tradicionalno vzdrževanih in opremljenih toaletnih prostorih na razstavi ISSA/Interclean maja 2016.
*****Na podlagi dokumentiranih rezultatov, ki so jih zabeležile tri stranke pred in po uvedbi Tork Vision Cleaning sistema.
Opomba: Tork Vision Cleaning sistem je bil prej znan pod imenom Tork EasyCube® sistem